środa, 3 sierpnia 2016

Urodzinowa gra - B.A.P


Witam słonka :)

Oczywiście piszę SeKaia dla Taeyeon, ale nie jest on skończony. Jestem mniej więcej, w połowie, lub mniej. Czyli jestem w dupci xd Jeśli chodzi o Taehyunga, muszę się zastanowić nad pomysłem, ponieważ go nie posiadam xd W tym tygodniu scenariusz, albo yaoi powinnam dodać :) Przy okazji zmieniłam wygląd, niektórych kart, więc jeśli chcecie, możecie zajrzeć i powiedzieć, czy jest dobrze :D
Zapraszam do gry~


DZIEŃ: 


  1. Yongguk
  2. Himchan
  3.  Zelo
  4. Daehyun
  5. Youngjae
  6. Jongup
  7. Yongguk
  8. Himchan
  9.  Zelo
  10. Daehyun
  11. Youngjae
  12. Jongup
  13. Yongguk
  14. Himchan
  15.  Zelo
  16. Daehyun
  17. Youngjae
  18. Jongup
  19. Yongguk
  20. Himchan
  21.  Zelo
  22. Daehyun
  23. Youngjae
  24. Jongup
  25. Yongguk
  26. Himchan
  27.  Zelo
  28. Daehyun
  29. Youngjae
  30. Jongup
  31. Yongguk

MIESIĄC:
1. Wrzucił cię do wody
2. Wylał na ciebie wodę
3. Zabrał cię nad jezioro
4. Przyszedł do twojego domu
5. Kupił ci wiatrak
6. Ściął ci włosy
7. Zrobił ci makijaż
8. Włamał się na twojego fb
9. Nauczył twojego psa kilku sztuczek
10. Znalazł dla siebie prace, blisko twojego domu
11. Posprzątał twój pokój
12. Ukradł twoje słuchawki



PONIEWAŻ:
Długość twoich włosów (nie miałam pomysłu, więc, dlatego taka kategoria xd)

Długie: Ponieważ chce, żebyś została jego dziewczyną
Średnie: Ponieważ założył się z kolegami, że cię zdobędzie
Krótkie: Ponieważ chce dostać twój numer telefonu, ale nie wiek jak ma do ciebie zagadać
Inne: Ponieważ idzie na wesele i musi mieć ze sobą osobę towarzyszącą, a nie ma kogo zabrać, dlatego wybrał ciebie.



Dajcie znać, co wam wyszło :D
<3

14 komentarzy:

  1. Himchan przyszedł do mojego domu, ponieważ ponieważ chce, żebym została jego dziewczyną... Hmm... Sorry, Himchan, ale wolę Daehyuna XD
    Fajna gierka ;)
    Pozdrawiam ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Daehyun Wrzucił cię do wody onieważ chce dostać twój numer telefonu, ale nie wiek jak ma do ciebie zagadać ... NO dobra :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Daehyun Wylał na ciebie wodę Ponieważ założył się z kolegami, że cię zdobędzie.
    Haha sorki Daehyun, ale wolę Zelo ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Yongguk zabrał cię nad jezioro ponieważ założył się z kolegami, że cię zdobędzie.
    Fajnie, jednak wolę Daehyun'a... przepraszam Yongguk... ale zawsze możemy zostać przyjaciółmi XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A chłop się starał xddd
      Ta pewno skorzysta z przyjaźni xd

      Usuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jongup kupił Ci wiatrak, ponieważ założył się z kolegami, że cię zdobędzie.
    Nie no... ;D Na mnie wiatrak nie działa

    OdpowiedzUsuń
  7. Jongup znalazł dla siebie pracę, blisko twojego domu, bo założył sie z kolegami, że cię zdobędzie.
    Już przestałam liczyć moich mężów, ale on i tak jest jednym z nich. I tak jestem jego, hehe.
    Ja tu będę. Ja wszystko nadrobie, bo to taki fajny blog, no.
    Pozdrawiam<3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha chłopak wie co robi XDD
      Bardzo dziękuję i również pozdrawiam <3

      Usuń
  8. Jongup znalazł dla siebie pracę, blisko twojego domu, bo założył sie z kolegami, że cię zdobędzie.
    Już przestałam liczyć moich mężów, ale on i tak jest jednym z nich. I tak jestem jego, hehe.
    Ja tu będę. Ja wszystko nadrobie, bo to taki fajny blog, no.
    Pozdrawiam<3

    OdpowiedzUsuń