czwartek, 25 sierpnia 2016

Wyjaśnienie


Witam słonka

Więc nie zginęłam, nie przejechał mnie żaden imigrant, ja żyję i oddycham prawidłowo!
Chciałam Wam wyjaśnić, dlaczego nic nie dodawałam ostatnimi czasy.
Proste.
Nie miałam weny i jej nadal nie mam.
Nie wiem, kiedy coś napiszę.
Mam mase zamówień i nie wiem, kiedy ja je napiszę.
Mam zarysy fabuły, ale, co z tego jeśli ja nie mam chęci do pisania?
Nie mam z tego przyjemności?
Nie długo szkoła...znaczy więzienie, bo tak ona wygląda. Nie wyjdziesz do puki nie odsiedzisz.
Więc przepraszam wszystkich!
Przepraszam za brak weny i za moją niską, zerową wręcz aktywność.



Miejmy nadzieje, że wena wróci i ja też wrócę!

3 komentarze:

  1. Nie martw się. Nie masz za co przepraszać- ja to rozumiem chociaż brakuje mi Twoich prac, bo zawsze są genialne!
    Życzę weny i szybkiego powrotu <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Naprawdę nie masz nas za co przepraszać ;) Jesteśmy z Tobą i mamy nadzieję, że wena wróci ;)
    Nominowałam Cię do napisania o sobie faktów
    http://magic-hell-and-me.blogspot.com/2016/08/60-facts-about-our-team.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Spokojnie, nie martw się. Na pewno wena wróci ^^
    Tak przy okazji...
    Nominowałam cię do dodania faktów o sobie ^^
    http://ineedufantasy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń