sobota, 23 kwietnia 2016

Co wolisz #1

Witam moje promyczki :* Teraz przygotowałam dla was grę typu "co wolisz". Jest to pierwsza część tej gry.

Zapraszam do grania :D



Pierwsze pytanie: Szłaś do fryzjera i:

1. Twoją fryzjerką była CL (2ne1)
2. Suzy wylała na ciebie farbę do włosów.    (Miss A)
3. Hani spaliła ci włosy lokówką.     (EXID)


Drugie pytanie: Zamawiałaś pizze i:

1.  Zamówienie odbierał Suga (BTS)
2.  Pizz przywiózł ci N (Vixx)
3.  Osoba, która robiła tę pizze to JB (GOT7) 

Trzecie pytanie: Byłaś w sklepie i:

1.  Chciałaś kupić makaron, ale Woonzi zabrał ci go z przed nosa (Seventeen) 
2.  Kasjerką była Momo, która dała ci swój autograf (Twice)
3.  Ochroniarzem był  Eunhyuk, który przypadkiem na ciebie wpadł za co przeprosił.(SuperJunior)

Czwarte pytanie: Wygrałaś w radiu spodkanie z jeną z gwiazd k-pop:

1. Z Junho (2pm)
2. Z Juniorem (GOT7)
3. Z Jungkookiem (BTS) 

 Piąte pytanie:Byłaś w parku i: 

1. Pies Ken'a podbiegł do ciebie i nie chciał odejść, za co właściciel zwierzaka bardzo cię przepraszał, a potem zaprosił na kawę (Vixx)
2. Szukałaś nerwowo w torebce telefonu i nie chcący wpadłaś na Kevin'a wysypując całą zawartość torebki. Chłopak pomógł ci wszystko pozbierać, a potem poprosił o nr. telefonu (U-Kiss)
3. Karmiłaś kaczki, ale podłaś do stawu przez GD, który biegł do domu. Oczywiście pomógł ci wyjść z wody, a potem przepraszał (Big Bang)


No i jak wam się podobała gra? Napiszcie swoje wybory w komentarzach, no i piszcie czy chcecie więcej :) 

 

 

 

4 komentarze:

  1. 1. Twoją fryzjerką była CL (2ne1)

    2. Pizz przywiózł ci N (Vixx)

    3. Ochroniarzem był Eunhyuk, który przypadkiem na ciebie wpadł za co przeprosił.(SuperJunior)

    3. Z Jungkookiem (BTS)

    3. Karmiłaś kaczki, ale podłaś do stawu przez GD, który biegł do domu. Oczywiście pomógł ci wyjść z wody, a potem przepraszał (Big Bang)

    Strasznie fajny pomysł ^*^
    I wygląd bloga mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze... to obecny wygląd bloga, również o wiele bardziej mi się podoba :)

      Usuń
  2. 1) Suzy wylała na mnie farbę do włosów
    2) JB robił pizze
    3) Ochroniarz Eunhyuk wpadł na mnie, ale przeprosił.
    4) Wygrałam spotkanie z Juniorem.
    5) Gd! Oczywiście musiał by mi pomóc. Jak nie to by mnie popamiętał. Gorzej jakby tam była głęboka woda to nic bym mu nie zrobiła, bo bym się prędzej utopiła xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ej sorry pchnął cię "nie chcący" do stawu to ma obowiązek ci pomóc :P

      Usuń