niedziela, 24 kwietnia 2016

Urodzinowa gra #1 GOT7

Witam moje promyczki :* Dziś przygotowałam dla was grę, ponieważ jestem w trakcje pisania "Oczy w sercu" i nie wiem kiedy się pojawi nie chcę, żebyście się nudzili :) 

Gra polega na tym, że wybieracie dzień swoich urodziń, miesiąc i ulubiony kolor. Po wybaraniu tych rzeczy wychodzi wam zdanie.  Na pierwszy ogień idzie zespół GOT7 :)




Dzień:

1. MARK
2. JB
3. YUGYEOM
4. JACKSON
5. JUNIOR
6. YOUNGJAE
7. BAMBAM
8. MARK
9. JB
10. YUGYEOM
11. JACKSON
12. JUNIOR
13. YOUNGJAE
14. BAMBAM
15. MARK
16. JB
17. YUGYEOM
18. JACKSON
19. JUNIOR
20. YOUNGJAE
21. BAMBAM
22. MARK
23. JB
24. YUGYEOM
25. JACKSON
26. JUNIOR
27. YOUNGJAE
28. BAMBAM
29. MARK
30. JB
31. YUGYEOM

Miesiąc: 

1. Zabrał cię do kina.
2. Kupił ci szczeniaka.
3. Odrobił za ciebie prace domową.
4. Pocałował cię.
5. Przytulił cię.
6. Dał ci liścik miłosny.
7. Umył zęby twoją szczoteczką.
8. Kupił ci nowy samochód.
9. Rozlał na ciebie kawę.
10. Ugotował ci obiad.
11. Zawiązał ci buta.
12. Zabrał ci telefon.


Ulubiony kolor:

Niebieski: Ponieważ, chce żebyś posprzątała mu dom.
Zielony: Ponieważ cię kochał od kilku miesięcy.
Biały: Ponieważ chciał cię pocałować.
Czarny: Ponieważ zniszczył ci twoją ulubioną koszulkę
Pomarańczowy: Ponieważ chce mień z tobą dzieci
Żółty: Ponieważ wiąże z tobą przyszłość.
Czerwony: Ponieważ liczy na upojną noc.
Różowy: Ponieważ czuje się za ciebie odpowiedzialny.
Fioletowy: Ponieważ chce mieć z tobą zdjecie.


Jak wam się podobało? Chcecie więcej? Napiszcie w komentarzach co wam wyszło jestem ciekawa :) 

 

 

13 komentarzy:

  1. BamBam kupił mi nowy samochód, ponieważ liczy na upojną noc/Chciał mnie pocałować/Ponieważ wiąże ze mną przyszłość. Awwww ^*^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, i może chciałabyś zajrzeć na mojego bloga?

      http://motylepieklo.blogspot.com/

      Mistrzyni chamskiej reklamy, a co tam xD *^*

      Usuń
    2. Oj tam reklamy, napewno zajrzę :)
      No nie złe ci rzeczy wyszły :D

      Usuń
  2. JB kupił mi szczeniaczka ponieważ zniszczył moją ulubioną koszulkę XD Hahaha :D może wybacze mu jakoś XD

    OdpowiedzUsuń
  3. BamBam kupił mi szczeniaczka ponieważ zniszczył moją ulubioną koszulkę :D
    Haha bardzo ciekawy pomysł ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Youngjae umył zęby twoją szczoteczką, ponieważ liczy na upojną noc.

    Niestety nic z tego nie będzie. Wybacz Youngjae ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha...nie złe ma pomysły :P
      Widzę cię pierwszy raz u mnie i mam nadzieję, że zostaniesz na dłużej :)

      Usuń
    2. Kiedyś musi być ten pierwszy raz, co nie? Póki co zostanę. To co tutaj proponujesz jest godne uwagi :) Chociaż nie przeczytałam jeszcze żadnego Twojego scenariusza. Widzisz ile jeszcze przede mną xD

      Usuń
    3. Bardzo dziękuje :)
      Nie sądziłam, że jest to godne uwagi, ale skora osoba, która to czyta tak mówi...to nie pozostaje mi nic innego jak zostawić jej wolną rękę :)

      Usuń
  5. Mark kupił mi szczeniaka, ponieważ liczy na upojną noc.
    XD Wybacz Mark, ale nieeee. Gdybyś był JB to może wtedy by przeszło XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha szczeniakiem chce wszystko zrobić xd
      No JB to inna sztuka xd

      Usuń