wtorek, 26 kwietnia 2016

Urodzinowa gra #2 BTS

Witam moje promyczki! Z góry chciałam przeprosić za to, że nic nie pojawiało się na blogu :( 
Ale temu wszystkiemu jest winny nie kto inny, jak nasza ukochana SZKOŁA... 
W tym tygodniu nie wiem kiedy coś wrzuce :C Zapewne w majówkę was rozpieszczę :) 
A teraz życzę miłego czytania, jak i grania :)



     Dzień: 

1.  Suga
2. Jin
3. V
4. Jimin
5. Rap monster
6. Jungkook
7. J-hope
8. Suga
9. Jin
10. V
11. Jimin 
12. Rap monster 
13. Jungkook
14. J-hope
15. Suga
16. Jin
17. V
18. Jimin
19. Rap monster
20. Jungkook
21. J-hope
22. Suga
23. Jin
14. V
15. Jimin
16. Rap monster
17. Jungkook
18. J-hope
19. Suga
20. Jin
21. V
22. Jimin
23. Rap monster
24. Jungkook
25. J-hope
26. Suga
27. Jin
28. V
29. Jimin 
30. Rap monster 
31. Jungkook


    Miesiąc:

1. Podłożył ci nogę na korytarzu szkolnym.
2. Kupił ci bukiet kwiatów.
3. Śledził cię.
4. Zrobił ci masaż stóp.
5. Zabrał cię na pizze.
6. Zrobił dla ciebie babeczki.
7. Naprawił twój zepsuty telefon.
8. Odnalazł twój zagubiony łańcuszek.
9. Pozwolił ci nie iść do szkoły.
10. Narysował twój portret. 
11. Mówił ci o edukacji seksualnej.
12. Kazał zrobić pranie.


     Ulubione zwierze:

Kot: Ponieważ coś do ciebie czuje.
Psy: Ponieważ obawia się, że masz chłopaka.
Węże: Ponieważ buzuwały mu hormony.
Konie: Ponieważ zjadł twoje chipsy.
Wilki: Ponieważ widział twój plakat z EXO i GOT7.
Tygrysy: Ponieważ dziś wieczorem ma zamiar wyznać ci swoje uczucia.


No i jak wam się podobało? Co wam wyszło? Napiszcie  w komentarzach :) 
Miło by było przeczytać jakieś komentarze ;)


12 komentarzy:

  1. V kupił Ci bukiet kwiatów, ponieważ obawia się, że masz chłopaka xD
    Nie no Taehyung spokojnie nie mam chłopaka (chyba, że Suga się liczy xD)

    OdpowiedzUsuń
  2. J-Hope znalazł mój łańcuszek, ponieważ:
    a) coś do mnie czuje
    b) widział mój plakat z EXO i GOT7
    c) dziś wieczorem ma zamiar wyznać mi miłość
    XD
    Nie no, Hopiś XD

    OdpowiedzUsuń
  3. Suga posłożył Ci nogę na korytarzu szkolnym ponieważ coś do Ciebie czuje. Miło :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Jungkook naprawił mój zepsuty telefon, ponieważ coś do mnie czuje/zamierza dziś wieczorem wyznać mi swe uczucia XDD
    Ekstra x3
    Pozdrawiam~

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Psuj częściej ten telefon :P
      Również pozdrawiam <3

      Usuń
  5. Jungkook naprawił twój zepsuty telefon ponieważ dziś wieczorem ma zamiar wyznać mi swoje uczucia.

    No nieźle, znowu muszę zranić kolejną osobę... Ciasto, nie musisz mi naprawiać telefonu! Z nim jest naprawdę wszystko w porządku xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kook jakoś przeżyje...jak co to ja mogę go pocieszyć :p Wyślij go do mnie! Mi się akurat telefon popsuł :P

      Usuń
  6. Suga mówił Ci o edukacji seksualnej ponieważ widział twój plakat z ECO I GOT7

    OdpowiedzUsuń