niedziela, 24 kwietnia 2016

Co wolisz #2

Witam moje promyczki :* 

Ponownie mamy grę "co wolisz".




Pierwsze pytanie: Wchodzisz do swojego pokoju i zastajesz:

1.  Jimina, który przeszukuje twój telefon. Potem tłumaczył się, że sprawdział godzinę. (BTS)
2. Ravi ścielał twoje łóżko (Vixx)
3. TOP przeszukuje twoją szufladę z bielizną (Big Bang)




Drugie pytanie: Wchodzisz do nowej szkoły i:

1. Suzy będzie twoją nauczycielką od muzyki (Miss a)
2. Bom jest przewodniczącą szkoły (2ne1)
3. Minah z, którą będziesz musiała się użerać do końca roku. Ponieważ postanowiła zostać twoją najlepszą przyjaciółką. (Girls day)




Trzecie pytanie: W szkole twoja walentynką zostaje:

1. Bobby (Ikon)
2. Jooheon (Monsta x)
3. Junghan (Seventeen)




Czwarte pytanie: W nocy śniło ci się, że:

1. Jeunguk cię przytulił (24k)
2. Jackson kupił ci sukienkę (GOT7)
3.  Kiseop dał ci buziaka w policzek (U-kiss)




Piąte pytanie: Przypadkiem wysłał ci zaproszenie na fb:

1. JeA (Brown eyed girl)
2. Amber (f(x))
3.  Hyuna (4minute) 



Napiszcie co wolicie :D
Mam też  do was prośbę. Nie wiem jakie temat zrobić na reakcje :( 
Jeśli macie jakieś pomysły proszę napiszcie w komentarzach :) Napiszcie również zespół :)  Liczę na was
Aaaa jeśli chcecie zamówić scenariusz, również napiszcie. W końcu nie dług majówka i będzie wolne :D 


 
 

5 komentarzy:

  1. Reakcja, może jakaś z BTS? ^^
    A scenariusz... Mogę prosić o Mark'a z Got7? ^*^

    A teraz do rzeczy:

    3. TOP przeszukuje twoją szufladę z bielizną (Big Bang)

    3. Minah z, którą będziesz musiała się użerać do końca roku. Ponieważ postanowiła zostać twoją najlepszą przyjaciółką. (Girls day)

    2. Jooheon (Monsta x)

    2. Jackson kupił ci sukienkę (GOT7)

    2. Amber (f(x))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a masz temat reakcji? Bo ja nie mogę zbytnio wymyślć :(
      Widzisz kiedy ty ostatnio wymyśliłaś wszyła nawet fajnie ta z GOT7 :D

      Usuń
  2. Mogę wybrać wszystkie odpowiedzi xD

    OdpowiedzUsuń
  3. 1) Jimin, grzeb sobie do woli w moim telefonie. Tylko będziesz cholernie zazdrosny o Bigbang xD
    2) Suzy jako moja nauczycielka! O tak!
    3) Bobby moją walentynką.
    4) Obojętnie. Moje sny są zupełnie inne i dziwne.
    5) Hyuna przez przypadek wysłała mi zaproszenie i tak oto zaczęła się nasza znajomość xD

    OdpowiedzUsuń