sobota, 4 czerwca 2016

Dobra informacja :)

Witam słonka!

Więc tak przybywam do was z dobrą nowiną. 
I nie moja siostra nie jest w ciąży, a brat nie spłodził swojej dziewczynie dziecka.
I ja również nie będę miała więcej rodzeństwa...przynajmniej nic mi nie wiadomo :P
Ta nowina tyczy się zdecydowanie bardziej mego zacnego (bądź też beznadziejnego. Decydujecie sami) bloga. 
Ostatnio, a raczej wczoraj usiadłam przed laptopem i weszłam na mojego boga. Nacisnęłam "nowy post" no i ta pusta, biała kartka, po chwili zapełniła się kilkoma zdaniami! 
A co to oznacza?
Że Olga wstaje z martwych stałych! 
Obecnie napisałam jednego one shot'a, jeden rozdział "Oczy w sercu" i mam zamiar jeszcze jakiś scenariusz, bądź reakcję, a może to i to? Raczej tak :)
Jutro może coś dodam, a dziś jeszcze coś napiszę :) 
W sumie moja przerwa trwała ile? 
Z dwa/trzy dni? 
Wiem multum czasu :P
Ale ja sama czułam się okropnie z myślą, że nie mam weny i nie piszę i jesteście bez niczego :( 
Ale już powracam do żywych :D

Czekajcie na jutro, bo coś na pewno wstawię :)  


7 komentarzy:

  1. OŁMAJGUDNYS, DLACZEGO MI NIE PRZYCHODZĄ POWIADOMIENIA O POSTACH, A BLOGGER WMAWIA, ŻE TWÓJ BLOG NIE ISTNIEJE?!!
    JA PIERNICZE, JESTEM ZŁA, NOOO
    IDĘ CZYTAĆ!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Blogger chce nas rozłączyć :(

      Usuń
    2. Blogger nadal mi wmawia, że nie istniejesz ;-;
      Chyba nie popiera naszego związku, idiota głupi XD

      Usuń
    3. Związku?
      Dlaczego ja się dowiaduje wszystkiego ostatnia!?
      Znamy się z trzy miesiące i ja nic nie wiem :P
      Ja mu dam, że ja nie istniej! (w sumie to nic nie mogę zrobić:<)

      Usuń
    4. Nosz cholera, ja tu się marnuję, żeby być twoim Kookiem, a ty co?! XDD

      Usuń