wtorek, 21 czerwca 2016

Tajemnicze pole - Zapowiedź


Witam słonka :)
Przybywam do was z czymś innym...
Nie jest to reakcja, scenariusz, one shot, yaoi, hetero, a coś zupełnie innego...
Coś na kryminalnego, będzie tu kilka tajemnic i inne zacne rzeczy :)
Szczerze nie wiem, czy coś takiego być cie chcieli, więc napiszcie w komentarzach swoją opinię :)
Opiszę wam to tak troszkę, tak na zachętę :D



Jimin i Jungkook to młodzi chłopcy, którzy kochają przygody. Pewnego dnia wybrali się na wycieczkę rowerową do pobliskiego lasu. Park zaczął przyśpieszać, żeby wyprzedzić Jeon'a. Jednak jego plan zbytnio nie wypalił, ponieważ nie widział dziury w barierce na moście, przez którą wpadł na dość duże pole. Kook w ostatniej chwili się zatrzymał i uniknął wypadku. Na całej łące były powykopywane dziury, z którymi najprawdopodobniej wiąże się pewna legenda.
Czy dwója młodych chłopców rozwinie tą zagadkę?
Co ich może czekać?
Poznają jakieś nowe osoby?




No, i co o tym sądzicie?
Chcecie się dowiedzieć, co będzie dalej?
Możliwe, że będzie to podzielone na części, ale ile to nie wiem :)
<3

2 komentarze:

  1. Hmf, proszę, powiedz że te dziury to groby, z tych grobów wstaną zobie, i będzie rozpier...
    NIE SŁUCHAJ MNIE
    Tylko ja jestem zdolna do napisania czegoś takiego XDD
    Prz3czytam, zacnie się zapowiada...
    I WRESZCIE MÓJ JIKOOK <333333333333333

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skąd wiesz, że będzie to yaoi? xd
      Mam zamiar, żeby było to na wzór kryminału :D
      Mam trochę inne plany, co do tych dziur :P

      Usuń