czwartek, 2 czerwca 2016

Niestety przerwa :(

Witam słonka :)

Ostatnio nie mam w sobie, ani jednego procenta weny...przepraszam. 
Chyba domyślacie się co za tym idzie, co nie? 
Mianowicie przez pewien okres czasu nic nie będzie pojawiało się na blogu. 
Ile to potrawa?
Sama nie wiem...aish.
Może kilka dnia, miesięcy, lat....nie no z tym ostatnim to żartowałam. Na pewno nie zostawię was bez niczego przez kilka ładnych lat :D Nie marwcie się :)
Teraz jeszcze koniec roku szkolnego, więc też muszę popoprawiać, nie które oceny...zwłaszcza matematyka :P
Szczerze to już ostatnie kilka prac pisałam na siłę, a teraz już naprawdę nie mogę. 
Ale ciekawi mnie jedno...
Ostatnio inne osoby z innych blogów również nie miały weny, a tera ja... może to jakaś choroba? :P
Oczywiście blog nie będzie zawieszony, co to to nie :P 
Mam nadzieję, że od wakacji mimo wszystko mi przejdzie i już nie długo będziecie mogli czytać moje pracę :) 
Może dzięki takiej przerwie będą jeszcze lepsze? 
Może pokonam przecinki, które są moim wiecznym wrogiem :P 
W każdym bądź razie mam nadzieję, że moi czytelnicy pozostaną i się do mnie nie zniechęcą :)
Ja życzę każdemu kto tworzy powieści, lub po prostu posiada bloga bardzo dużo weny, bo bez tego to, ani w prawo, ani w lewo :P 
Mam nadzieję, że każdy skończy klasę, albo już nawet szkołę, studia z jak najlepszymi wynikami :) 
No i ogólem wszystkiego co jest na tym świecie najlepsze :)



Na zawsze w mojej pamięci i serduszku :D

6 komentarzy:

  1. Rozumiem cię, też tak miałam ;/
    Oczywiście, że z tobą zostanę moja HopeOlga ;D
    Będę czekać na twoją kolejną aktywność na blogu ^^
    Mam nadzieję, że wena ci powróci, ponieważ lubię czytać twoje prace ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za komentarz :) One bardzo motywują.
      Ja również mam nadzieję, że niedługo już coś tu wstawię :)

      Usuń
  2. A ja o dziwo dostałam dzisiaj przypływu weny i dokończyłam trzyczęściowe opowiadanie z Kevinem x3 Yay! XDD (jak chcecie to zerknijcie, jest bardzo fajne XDD A tak serio to nie wiem, jestem z niego dumna, bo jest długie. I tak, zdaję sobie sprawę, że to bardzo chamska reklama, ale co mi tam XDD)
    Ale...
    Wcześniej miałam półtoramiesięczną przerwę w pisaniu *~* Więc nie powiem, że cię nie rozumiem ;p
    Ja tam nie mam nic przeciwko. Powiem więcej, taka przerwa może pozytywnie wpłynąć na jakość twoich prac. Po takim, hmm, wolnym czasie ma się świeższe spojrzenie i nowe pomysły, pomaga to też zdystansować się do pewnych rzeczy i spojrzeć na nie z nieco innej strony. Poza tym, nikt nie jest w stanie bez przerwy pisać i pisać, bo każdemu wena się kiedyś kończy. Jeżeli będzie się zmuszał, to może się tylko wypalić (wiem, dość często to powtarzam xd)
    Także ten, miłego wypoczynku życzę~

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za komentarz :)
      Mam nadzieję, że mimo wszystko niedługo powrócę do mojej twórczości :)

      Usuń
  3. Maj frend! Oceny poprawisz, aj beliw ju ken flaj!
    Ja akurat się tym nie muszę przejmować (kuujoooooon)
    Ale mówię, to jest choroba blogerska. Taka dżuma. O.
    Przenoszą ją nie wiem, złe fale XD
    A teraz masz wypocząć, żeby wrócić z tymi swoimi yaoi i nieyaoi na mistrzowskim blogu XD <33
    A teraz zmykam do szkoły~

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie to dziś poprawiłam matematykę :P Kwanie sześć godziny się opłacało (kujoooon, musiałam:P)
      złe fale...ok :P
      Postaram się wypocząć :D
      W ogóle masz u minie już kilka nazw :P
      - MariAnne
      - Marianna (jeśli mogę tak do ciebie mówić)
      - Jungkook (hahha)
      - M-hope
      Kobieto opanuj się! Niedługo będziesz miała najwięcej imion na świecie :P

      Usuń