czwartek, 30 czerwca 2016

Scenariusz BTS i EXID cz.1 Zagramy w chowanego?


Witam słonka :)
Przybywam do was z scenariuszem, w którym są dwa zespoły.
Dostałam takiego pomysła (celowy błąd), czytając [ZOBACZ] i zdanie "-Gdzie jesteś?- Zawołałem cicho"
Wiem dziwnie, że dostałam taki pomysł czytając jedno zdanie, ale to cała ja xd
Mimo wszystko mam nadzieję, że wam się spodoba :)

Chcecie wiedzieć od czego miałam atak serca?
I to nie była wygrania polski z szwajcarią  ( ale ciesze się bardzo, iż polska zachodzi tak daleko ^^ )
ALE TO [KLIKAJ]. Zwłaszcza minuty 0:22 0:24 i 0:33
Jeśli twoim biasem jest Kook...wezwij wcześniej pogotowie :P
Dziewczyna, która stworzyła to jest polką.
Polecam jej kanał, bo odwala kawał dobrej roboty :)
Ja sama ją subskrybuje i komentuje ^^
Serio polecam <3




Pochodzę z polski, ale uczęszczam, a raczej uczęszczałam do szkoły w Korei. Do mojej klasy chodziły pięć cudnych dziewczyn. One jako pierwsze wzięły mnie do swojej paczki. Nie śmiały się ze mnie, iż jestem z innego kraju, że nie mam skośnych oczu i nie jestem z Azji, a Europy. Były bardzo tolerancje. Pomagały mi w najtrudniejszych chwilach mojego życia. Zżyłyśmy się okropnie. Obecnie traktujemy siebie jak rodzinę. Jestem szczęśliwa, że mam koło siebie tak ogromne wsparcie, to jest po prostu cudowne.
Teraz wraz z moim pięcioma przyjaciółkami wracałyśmy z zakończenia roku szkolnego. Dlatego teraz wiecie, czemu napisałam "uczęszczała". Ale wracając. Zdecydowałyśmy się, że przenocujemy u Hyerin. Jednak wcześniej pójdziemy jeszcze do swoich osobistych domów, żeby zabrać najpotrzebniejsze rzeczy.
- To do zobaczenia! - rzuciłam i ruszyłam w stronę moje domu, przed którym już stałam, ponieważ znajduje się po drodze.
Pobiegłam w kierunku drzwi. Nacisnęłam klamkę, która pod naporem mojej siły, otworzyła mi wejście. Weszłam swobodnie do środka i ruszyłam do mojego pokoju, który był na parterze.
Włożyłam dyplom do teczki, w której i tak znajdowały się wszystkie inne.  Przebrałam galowy strój na jakiś zwyczajny. Czerwona boksera i białe szorty wydawały mi się najlepszym rozwiązaniem. Wpadał jeszcze do łazienki, żeby poprawić włosy oraz makijaż. Następnie zaopatrzyłam sportową torbę w najpotrzebniejsze rzeczy. Ręcznik, piżama, słuchawki, chusteczki i tym podobne lądowały kolejno w czarnej torebce. Popsikałaś się jeszcze perfumami, schowałaś telefon do kieszeni spodni, chwyciłaś torbę i wyszłaś z pokoju.
- Mamo idę nocować do Hyerin! - poinformowałaś rodzicielkę, która siedziała w salonie i oglądała dramę ze swoim ulubionym aktorem.
- Dobrze! - odkrzyknęła, zerkając na ciebie.
Założyłaś szybko buty i ruszyłaś do swojej przyjaciółki.

Szłaś szybkim krokiem, być na miejscu jak najszybciej. Mijałaś jednorodzinne domy z pięknymi ogródkami. Po ulicy, co jakiś czas przejeżdżały jednoosobowe samochody. Latarnie świeciły swym żółtobiałym światłem. Niebo robiło się coraz ciemniejsze i można było ujrzeć już księżyc w pełni, oraz kilka gwiazd. Musiałaś przyznać, że twoje osiedle było bardzo ładne, przytulne i wesołe. Na dodatek tak cudna pogoda. Wiatr lekko muskał twoje włosy, a ty nie zwalniałaś ani na chwilkę, aż w końcu dotarłaś do upragnionego celu, którym był dom Hyerin.
Zapukałaś pewnie w drewniane drzwi. Jej dom był tak ładny jak reszta z zewnątrz jak i zewnątrz.
Po króciutkie chwili drzwi się otworzyły, a w nich stała uśmiechnięta Koreańka.
- No na reszcie! - krzyknęła - Już wszyscy są - dodała i przesunęła się w bok, żeby zrobić ci miejsce, na co ty od razu zareagowałeś.
- Robiłam, co w mojej mocy, żeby być tu jak najszybciej - wydęłaś lekko dolmą wargę w geście smutku.
- Oj ___ nie smutaj! - poklepała cię po ramieniu - Nie pamiętasz jak Solji się, kiedyś dwie godziny spóźniała i nie wiedziałyśmy czy będzie -  przytuliła cię.
- Ok - uśmiechnęłaś się i też ją objęłaś - To idziemy? - zapytałaś, lekko ją od siebie odsuwając.
- Tak - odwzajemniła gest i ruszyła w kierunku swojego pokoju.
Weszłaś po jasnych schodach na górę zza swoją przyjaciółką. Seo otworzyła penie drzwi i po chwili oby dwie znajdowałyście się w towarzystwie pozostałej czwórki.
- Co wy robicie? - zapytałaś, widząc jak wszystkie wpatrują się w ekran laptopa.
- Chodź i zobacz, młoda co znalazła HeeYeon! - krzyknęła LE i przywoła cię gestem ręki od siebie.
- Co? - zapytałaś widząc stronę - Czy to...







Więc jestem chytrym polsatem xd
Jeśli chcecie wiedzieć, co ona zobaczyła i poznać dalszy los, napiszcie w komentarzach :)
Tym czasem napiszcie, co sądzicie o tej części :)
<3

5 komentarzy:

  1. Przez ten cholerny filmik mam pomysł na dłuugu scenariusz z Kook'iem.
    NIENAWIDZĘ CIE !
    Cholera jasna, dziś zerwę przez ciebie nockę xD -_-
    Ciul, warto xD
    Bardzo mnie zaciekawiłaś tym scenariuszem, chociaż przyznam, że nie przepadam za kobiecymi zespołami w K-pop'ie.
    No prócz: 2NE1, F(x), 4MINUTE ( które zakończyły w tym roku działalność ;/ )
    Mimo to jestem cholernie ciekawa co będzie dalej ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będzie tutaj również BTS :)
      Ale to ona stworzyła ten filmik xd
      Ciesze się, że ci się spodobało i czekam na ten scenariusz <3

      Usuń
  2. Daj mi ciung dalszy! XD
    *Ale wiem, że i tak czujesz teraz do mnie urazę, i się nie dziwię, sama bym siebie znielubiła, yo*

    OdpowiedzUsuń
  3. Ehh nie mogę obejrzeć tego filmiku :( możesz podać mi jak nazywa się twórczyni?? Bardzo fajny rozdział :D

    OdpowiedzUsuń