poniedziałek, 11 lipca 2016

Informacja


Witam słonka!

Więc jestem z dość ważną informacją...


Zaczęłam swoją działalność na wattpadzie, gdzie będę prowadzić nową serię. 
(Bitch nie za dużo tych działalności? Youtube, blog i teraz wattpad...bitch) xd

Więc czego ja bym chciała?

Chciałabym, żebyście tam zajrzeli :D
Seria pojawi się jeszcze w tym tygodniu, więc zapraszam!
Oczywiście będzie to yaoi :P
Jaki parking?
Nie wiem jeszcze, bo nawet jej nie zaczęłam pisać xd

Wiem, że mam ogólnie trochę serii tu i innych nie dokończonych rzeczy, ale ja się powstrzymać nie mogę! W dodatku czytając ten rodzaj serii u innych, po prostu konam xd

Więc zapraszam bardzo miło i serdecznie do mnie na wattpada :D
Jeśli chcesz to możesz do mnie również na nim pisać ^^

Moje konto na wattpadzie :D

<3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz