środa, 13 lipca 2016

Masz wiadomość Vkook - Zapowiedź


Witam słonka <3


Mam nową serię (znów).
Zdecydowałam, że napisze jeszcze jeden rozdział "Dzień w dormie chłopaków z BTS" i to zakończę. Tak samo z "Oczy w sercu"...zostały mi z trzy/dwa rozdziały i koniec, do widzenia.
Ale będziemy mieli "Internetowe Znajomości" i "Masz wiadomość - Vkook" :D
Wiem, że znów vkook, ale co ja poradzę, że to jest mój ulubiony parking?
Ja się ledwo powstrzymuję, żeby w tych one shotach nie pierdyknąć, jeszcze tego parkingu xd
Miłego czytania <3


 V

Prawdziwe imię Kim Taehyung i ma 16 lat. Jest niskim blondynem o mizernych mięśniach, piwnych oczach oraz kwadratowym uśmiechu. Uwielbia się uczyć, więc jest jednym z wzorowych uczniów. Jednak nie na widzi historii i w-fu. W szkole nie jest popularny. Potajemnie kocha się w szkolnym bad boyu, który ma ogromną popularność w szkole, a jego imię to Jeon. W przyszłości chcę zostać lekarzem. Na chacie nazywa się Alien16. 





Jungkook

Prawdzie imię to Jeon JeongGuk, ma 19 lat. Wysoki brunet o ciemnych niczym noc oczach. Mimo swojego młodego wieku jest bardzo dobrze umięśniony tak, że nie jeden mężczyzna może mu pozazdrościć. Jest studentem wychowania fizycznego i w przyszłości chcę zostać nauczycielem wfu, żeby móc patrzeć na kobiecie jak i męskie tyłki. W szkole jest obiektem westchnień dziewczyn, chłopaków, a nawet nauczycieli. Ma reputację szkolnego bad boya, co mu odpowiada. Strasznie się poci. Uczniem może nie jest wzorowym, ale ma całkiem dobre wyniki w nauce. Na chacie nazywa się Ciastek. 



No i co o tym sądzicie?
Jesteście ciekawi, co będzie dalej?
Rozdział powinien pojawić się niedługo :D
<3

1 komentarz: