piątek, 6 maja 2016

Urodzinowa gra #3 Shinee

 Witam promyczki :) 
Tym razem mam dla was grę. Mam nadzieje, że wiecie o co w niej chodzi, tym bardziej, że kiedyś tłumaczyłam :)
Miłej gry!



 DZIEŃ:
  1. Onew
  2. Taemin
  3. Key
  4. Minho
  5. Jongnyun
  6. Onew
  7. Taemin
  8. Key
  9. Minho
  10. Jongnyun
  11. Onew
  12. Taemin
  13. Key
  14. Minho
  15. Jongnyun
  16. Onew
  17. Taemin
  18. Key
  19. Minho
  20. Jongnyun
  21. Onew
  22. Taemin
  23. Key
  24. Minho
  25. Jongnyun
  26. Onew
  27. Taemin
  28. Key
  29. Minho
  30. Jongnyun
  31. Onew


MIESIĄC:

  1.  Dał ci ściągę
  2. Wybił ci szybę w domu
  3. Umył ci rower
  4. Wyprowadził psa
  5. Posprzątał cały twój pokuj
  6. Kupił bukiet róż twojej mamie
  7. Zaprosił cię na spacer po plaży
  8. Dał ci buziaka w policzek
  9. Zmienił hasło na twoim komputerze 
  10. Wyrzucił twoją poduszkę do kontynera
  11. Złamał twój ołówek 
  12. Zrobił szpagat 

ZNAK ZODIAKU:

Koziorożec: Ponieważ chcę z tobą spędzić upojną noc.
Baran: Ponieważ chcę twój autograf.
Panna: Ponieważ zniszczył twoją szczotkę do włosów.
Waga: Ponieważ twoja szczoteczka do zębów wpadła mu do toalety.
Byk: Ponieważ chcę od ciebie dostać buziaka.
Skorpion: Ponieważ chcę, żebyś mu pomogła z matematyki.
Wodnik: Ponieważ chcę, żebyś mu kupiła bilet do kina.
Ryby: Ponieważ chcę spotkać się z twoją siostrą.
Rak: Ponieważ chcę sprawdzić twojego fb.
Lew: Ponieważ chcę cię zaprosić na dyskotekę.
Bliźnięta: Ponieważ chcę od ciebie pożyczyć kasę.
Strzelec: Ponieważ chcę ukraść twoje skarpetki, a potem ci je oddać "Że to niby ja ci je znalazłem, jestem twoim super bohaterem".



Mam nadzieję, że wam się spodobało. Ja idę pisać one shot'a. Napiszcie co wam wyszło w komentarzach, jestem bardzo ciekawa :) 
MIŁEGO WEEKENDU! 
 



PS. Zachęcam do składania zamówień :) Mam teraz spokój w szkole, więc mogę je zrealizować :_)

8 komentarzy:

  1. Taeminnie dał mi buziaka w policzek, bo chce mnie zaprosić na dyskotekę *^*
    Zaleciało latami 90' xD <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyginam śmiało ciało normalnie :P
      Dance, dance :P

      Usuń
  2. Key wybił Ci szybę w domu, ponieważ chce się spotkać z twoją siostrą.
    Serio? Mój bias?
    Cholera no.....jak go dorwę to popamięta xD

    OdpowiedzUsuń
  3. Jongnyun zaprosił mnie na spacer po plaży ponieważ chcę sprawdzić mojego fb. Czy to ma w ogóle sens? xD Jako że nie mam fb uznam to po prostu za wymówkę, aby wyciągnąć mnie z domu. Tak jakoś...

    OdpowiedzUsuń
  4. Key wybił mi szybę w domu, ponieważ chce żebym mu kupiła bilet do kina XD
    Przykro mi takim sposobem go nie dostaniesz XD

    OdpowiedzUsuń